Vi söker en Customer Success Coordinator!

aug 24, 2021

Ansök omgående HÄR.

Om oss

Medpeople är en tech scale-up som helt har vänt upp och ner på branschen för vårdbemanning och arbetar tillsammans med Sveriges mest ansedda vårdgivare mot en mer hållbar lösning på kompetensförsörjning i form av lägre priser, ökad transparens och smartare matchning – utan traditionella mellanhänder. Med hjälp av vår plattform möts över 750 vårdgivare med över 5000 sjuksköterskor och läkare för korttidsuppdrag såväl som nya jobb. Vi stöttas av bl.a. STING, Bonit Capital och Gullspång Invest.

Vi är ett fantastiskt team på 12 personer med olika nationaliteter och jämn könsfördelning som arbetar stenhårt med försäljning, marknadsföring, affärsutveckling, kundtjänst och programmering för att förbättra kompetensförsörjningen inom vården. 

Vi växer i rekordfart och behöver hjälp av en driven initiativtagare som vill vara med på en spännande tillväxtresa med möjlighet att utvecklas inom företaget. Därför söker vi nu en Customer success coordinator.

Detta är ett unikt tillfälle att få arbeta i en dynamisk scale-up, bidra till vår fortsatta framgång och lära dig massor av nya saker.

Vad kommer du arbeta med?

  • Din huvudsakliga uppgift är att ta hand om, aktivera och utöka vårt ständigt växande och fantastiska nätverk av vårdpersonal och vårdgivare.
  • Förutom kundservice kommer du arbeta nära både sälj- och marknadsteam för att vara bistå med säljaktiviteter som bidrar till tillväxt.
  • Hantera och lösa dagliga utmaningar hos våra kunder.
  • Vi arbetar i flertalet system där du kommer att ha stor möjlighet att vara med och utveckla processer mm. 
  • Bygga starka relationer till vårdpersonal för att få dem att testa och fortsätta använda Medpeople.
  • Bidra till att identifiera nya sätt för oss att arbeta, förbättra kundupplevelsen och utveckla vår produkt, ofta över gränserna mellan Medpeoples olika team.

Vem tror vi att du är för att du ska trivas i denna roll? 

  • Du har ett starkt inre driv och förmåga att prioritera och arbeta självständigt.
  • Minst 2 års erfarenhet av att arbeta inom kundservice/konsultchef/sälj. 
  • Stark kommunikatör i tal och skrift som trivs med att hjälpa människor.
  • Du behöver ha stort intresse för försäljning och tillväxt.  
  • Älskar att arbeta tillsammans med andra kreativa kollegor och bidrar med energi. 
  • Ser det härliga med att arbeta i ett snabbväxande bolag där svaren på alla frågor ännu inte finns.
  • Erfarenhet från vården, rekrytering/bemanning eller tech-bolag är meriterande.

Vad erbjuder vi dig?

  • Ett fantastiskt start-up team där du får vara med på en unik resa.
  • Möjlighet att utvecklas inom försäljning, affärsutveckling, marknad, kundtjänst och bolagstillväxt.
  • Möjlighet att växa inom företaget.
  • Flexibla arbetstider och ett digitalt arbetssätt.
  • Möjlighet till optionsprogram för rätt person. 

Låter det här som en riktigt härlig utmaning för dig? Ansök omgående HÄR då intervjuer sker löpande!

Är du nyfiken och vill veta mer om rollen, maila COO Karin Sjödin: [email protected]